Siapa kata buat duit dengan survey mustahil dan scam? (buat duit online tanpa modal)

Buat duit dengan says.my

Says.my suatu ketika dahulunya dikenali sebagai Youthsays iaitu sebuah laman web di mana ahlinya mendapat inisiatif berbentuk wang dengan cara menjawab survey, promosikan kempen tertentu dan mengajak ahli baru mendaftar sebagai ahli sememangnya tidak asing lagi bagi orang ramai, para blogger yang mencari peluang buat duit online tanpa modal wang. Tetapi, sejauh manakah ia benar-benar membayar ahlinya atau sekadar scam semata-mata?

Kini, saya sendiri mampu membuktikan laman web tersebut sememangnya legit! [Boleh dipercayai]. Lihat bukti di bawah:

Sewaktu saya hendak cashout, ini jumlah earning terkumpul saya:











Ini pula bukti screenshot email & di mana pembayaran telah pun diterima dan selamat masuk ke dalam akaun cimb saya. Hooray!




Ini pula isi kandungan email tersebut:




Memandangkan pengeluaran "cashout" melalui bank selain Maybank dikenakan cas sebanyak Rm3, maka jumlah bersih yang saya terima pada 9 febuari 2011 ialah Rm47.






Bukti dah terpampang depan mata. Apa yang korang tunggu lagi? Daftar sekarang dan mula buat duit online dengan says.my. Semoga berjaya!

P/s: Says dot my is a youth community where we share out ideas and thoughts. The money from the survey is a form of reward for the members and not as a means to earn extra money or as a part-time job. [Keyword seperti buat duit online tanpa modal di dalam blog ini hanya bertujuan untuk seo semata-mata]. Peace!

0 comments: