Buat Duit Online Tanpa Modal Dengan PTC

Buat duit online tanpa modal dengan PTC. Adakah anda tahu apa itu PTC?
 PTC ialah kata singkatan untuk Paid To Click!
Ini bermakna pemilik laman web PTC membayar komisen kepada anda untuk mengklik iklan yang ada di dalam laman web mereka. Kenapa? Anda mesti hairan bukan?
Sekiranya difikirkan dengan logik, bukankah amat rugi pemilik laman web PTC membayar ahlinya untuk mengklik iklan? Bahkan sebaliknya! Mereka mendapat untung yang BESAR!!
Macamana??
Ianya mudah.. Andaikata saya pemilik laman web yang menjual pakaian jenama Kiko, sudah pastinya saya perlu trafik(pelawat) untuk melihat produk yang saya jual dan kemudiannya membelinya. Itulah dia!
Saya akan membayar pemilik laman web PTC untuk meletakkan iklan mengenai produk/laman web saya agar dapat mencari pembeli dengan mudah!
Melalui program ini, ketiga2 pihak dapat manfaat!

  1. Pemilik laman web PTC - Dapat bayaran untuk menunjukkan iklan dan menghantar pelawat ke website saya.
  2. Penjual produk yang membayar pemilik laman web PTC - Mendapat pelawat yang mana kemungkinan menjadi pembeli dan beliau akan menjana keuntungan dari setiap jualan.
  3. Kita (Ahli) - Dibayar untuk mengklik iklan sambil2 dapat duit online, dapat tengok produk dan macam2 lagi...:)
P/s: Sekiranya anda berminat dengan kerja sebegini, lawati blog ini : GET PAY TO CLICK (PTC)
Haa... Sekarang, bukannya mustahil buat duit online tanpa modal. Apa lagi, jangan buang masa anda dan mulakan selangkah ke hadapan mengikuti program2 ini agar anda dapat menjana wang online,mendapat ilmu dan pelbagai lagi..

0 comments: