Make Money Online With PTC (Pay Per Click)

Kali ini saya ingin berkongsi mengenai kerja pay per click di mana kita dibayar untuk setiap iklan yang diklik dan dilihat selama 30 saat. Mudah bukan? 
Website PTC yang ingin saya rekomen kepada anda merupakan PTC yang sememangnya boleh dipercayai sehingga kini! Kalau anda ragu2, anda boleh membuat kajian mengenainya menggunakan mana-mana enjin pencarian seperti GOOGLE.COM atau YAHOO.COM.

Klik pada gambar rajah Clixsense untuk join:


Sedikit info mengenai website ini:
Pembayaran: Melalui cek atau Paypal.(Daftar akaun paypal di bawah link saya untuk menerima E-book percuma mengenai buat duit online!). 
Bila boleh mendapat Bayaran: Pembayaran dibuat apabila jumlah earning terkumpul telah mencapai 10U$.
Nilai iklan diklik: Anda dibayar 0.01U$ untuk setiap iklan yang anda

P/s: Setakat ini saya belum mencapai jumlah minimum untuk menerima bayaran, tapa usah risau, saya akan letakkan bukti pembayarannya apabila telah menerima bayaran!^_^


0 comments: